a) ასორტიმენტის
b) ასორტიმენტის კატეგორიების
c) ბრენდების ჭრილში
a) ასორტიმენტის ანალიზი – ABC/XYZ ანალიზი
b) სეზონურობის კოეფიცინტი
c) მინიმალური ნაშთების (სადაზღვევო ბუფერული მარაგი) დაანგარიშება
d) მომწოდებლების სტაბილურობის ანალიზი
e) მოწოდების პირობები (შეკვეთის ვადა, ტრანპოსტირება )
f) მიღებული ფასდაკლების პირობები
სასაქონლო მარაგების მართვა ერთ-ერთი საკვანძო საკითხია სავაჭრო, სამშენებლო და საწარმოო კომპანიებისთვის.
ტრენინგი სრულად ორიენტირებულია პრაქტიკულ ნაწილზე, მაგალითების დამუშავებაზე ექსელში.
ტრენინგზე თქვენ გაივლით, როგორ უნდა მოამზადოთ სასაქონლო მარაგების
შეკვეთების ოპტიმალური მოცულობები, როგორ უნდა მოახდინოთ ჭარბი მარაგებისა და დეფიციტების ანალიზი; ასევე ისწავლით, თუ როგორ უნდა დაითვალოთ სეზონურობის მაჩვენებლები და მოამზადოთ ასორტიმენტის დეტალური ანალიზი.
ტრენინგზე განხილული იქნება საქართველოში დაფიქსირებული რეალური ქეისები, ასევე მსმენელებს საშუალება ექნებათ გაეცნონ შეკვეთების დათვლების, მარაგების
ბრუნვადობის ანალიზისა და სხვა ანალიტიკურ მზა ფორმებს (ექსელის ფორმები), რასაც გამოიყენებენ თავიანთ საქმიანობაში.
კურსის გავლის შემდგომ თქვენ გაეცნობით:
ნაკადი | პერიოდი | ხანგრძლივობა | განრიგი |
---|---|---|---|
– | – | – | – |