• ასორტიმენტის კოდირების სისტემა
  • ასორტიმენტის დაყოფს კატეგორიებად/ჯგუფებად/ბრენდებად/მომდებლებად
  • ასორტიმენტის აღრიცხვის განზომილება (ლიტრი/ცალი/კილოგრამი/ყუთი და ა.შ)
  • ასოტიმენტის ლოგისტიკური პარამეტრები (წონა/მოცულობა/შეფუთვა/პალეტის პარამეტრები)
  • ასორტიმენტის მოწოდების პარამეტრები (შეკვეთის მიცემის მინიმალური ხანგრძლივობა/ტრანსპორტირება გზაში/მომწოდებლების ანალიზი)
  • საწყობის პარამეტრები (პალეტ ადგილების რაოდენობა, საწყობის ტიპი, ბალკი სტელაჟური სისტემა)
  • მარაგების ბრუნვადობის კოეფიციენტები
  • მარაგების ბრუნვადობის დაანგარიშება შემდეგ ჭრილში

a) ასორტიმენტის
b) ასორტიმენტის კატეგორიების
c) ბრენდების ჭრილში

  • შეკვეთების მომზადების ციკლი სქემატურად
  • საქონლის მიღება, შიდა გადაადგილების ციკლი სქემატურად
  • საქონლის შეკვეთის პარამეტრები

a) ასორტიმენტის ანალიზი – ABC/XYZ ანალიზი
b) სეზონურობის კოეფიცინტი
c) მინიმალური ნაშთების (სადაზღვევო ბუფერული მარაგი) დაანგარიშება
d) მომწოდებლების სტაბილურობის ანალიზი
e) მოწოდების პირობები (შეკვეთის ვადა, ტრანპოსტირება )
f) მიღებული ფასდაკლების პირობები

  • საქონლის შეკვეთის პარამეტრები
  1. ასორტიმენტის ანალიზი – ABC/XYZ ანალიზი
  2. სეზონურობის კოეფიცინტი
  3. მინიმალური ნაშთების (სადაზღვევო ბუფერული მარაგი) დაანგარიშება
  4. მომწოდებლების სტაბილურობის ანალიზი
  5. მოწოდების პირობები (შეკვეთის ვადა, ტრანპოსტირება )
  6. მიღებული ფასდაკლების პირობები
  • საქონლის დეფიციტის დათვლის პრინციპები
  • სარეკლამო აქტივობების ზეგავლენის გათვალისწინება გაყიდვების პროგნოზირებისას
  • პროდუქტის მაკომპლექტებლები
  • პროდუქტის კანიბალიზაციის არსი და დაგეგვმა
  • შეკვეთების ფაილის მომზადება ექსელში

მარაგების მართვა

მიღება დასრულდა